Maarten.reismee.nl

Het is bijna zover...

Lieve mensen,

Nog negen nachtjes slapen, dan vertrek ik naar het verre en warme Ghana! Op dit blog zal ik proberen bij te houden wat ik allemaal meemaak op de gemeenschap waar ik vrijwilligerswerk ga doen. Voor degenen die nog niet vernomen hebben wat ik precies ga doen in Ghana en omstreken, hier een korte samenvatting:

Ik zal vier maanden vrijwilligerswerk gaan doen op de PCC (Peace of Crist Community) in Nkoranza. De PCC is een plek waar een 40-tal kinderen met een geestelijke of lichamelijke beperking wonen. Deze kinderen wonen hier omdat hun ouders hen in de steek hebben gelaten of omdat de ouders niet voor de kinderen konden zorgen. Over hoe het er allemaal aan toe gaat daar zal ik jullie vertellen zo snel ik er ben!

Na deze vier maanden vrijwilligerswerk ga ik nog twee maanden rondtrekken door Ghana en omliggende landen. Dit zullen waarschijnlijk Burkina Faso en Mali zijn maar ik heb er nog geen concrete plannen voor, dit ga ik bekijken als in in Ghana ben aangekomen.

Nog eventjes maar...en dan vertrek ik voor een half jaar. De gedachte dringt nog niet helemaal tot me door, dat ik jullie allemaal een half jaar moet gaan missen en dat de mijn leven zoals het nu is een half jaartje door zal draaien zonder mij. Ik heb er echter een enorme zin in, en hoop vol verhalen en ervaringen op 28 februari 2009 terug in het blanke Nederland terug te komen!

Reacties

Reacties

Nelly Briels

Lieve Maarten, ik zal zeker bij houden hoe het met je gaat en wens je ontzettend veel succes en een heel mooie tijd toe. Je weet dat er altijd een heleboel mensen bij je zijn in gedachten en met de avatar energie in het universum!Groetjes en tot over een half jaartje, time fly's when you have fun!

Josien, Roel en Rimme

Spannend!!!!!! We zijn in gedachten bij je, reizen met je mee waar het kan, staan je bij waar het nodig is. Geniet ervan en een dikke kus.

Paul & Greet &zo

Toi, toi, toi bij die Ghanezen. Niet schrikken hoor jongen, ze zijn allemaal zwart. We zullen aan je denken, doe geen dingen die je opa ook niet zou doen en hou je haaks...

Marjan

Maarten!!!! Have heeeeeel veeeel fun daar in diep donker Afrika. Ik ben stiekem wel een klein beetje (lees: heel erg) jaloers op al je spannende avonturen! Geniet ervan en tot over een jaartje in Wageningen...

Marianne Albers

Ha,die Maarten,
WAt schrijf jij een ontzettend leuke en ontroerende verhalen over je verblijf,daar in Ghana. Het leest als een spannend reisboek .Wat aandoenlijk als je vertelt over Alice ,hoe ze je aankijkt!
Zeg Maarten,stuur je een foto als je te maken traditionele broek klaar is ?Daaaaaaag!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!