Maarten.reismee.nl

De dag van vertrek is aangebroken...

Lieve mensen,

Het is zover! Over precies veertien uur zal een vliegtuig van Royal Air Maroc, met mij daarin, zijn vleugels spreiden en richting het zuiden vliegen. Op Casablanca zal ik een korte pauze hebben om vanuit daar door te vliegen naar Accra, de schijnbaar belachelijk chaotische en drukke hoofdstad van Ghana. Daar zal ik om 02.20 's nachts landen, dus er wacht me nog een nachtje op het vliegveld..

Overgens, nog een leuke mededeling tussendoor. Ik ben gisteren dan uiteindelijk toch geslaagd voor mijn VWO examen! Na eindeloos staatsexamens doen op scholen door het hele land heb ik dan nu toch het papiertje binnen. Fijn gevoel, dat ik dat in ieder geval heb afgerond voor mijn vertrek. Dan kan ik bij terugkomst op het gemakje een studie uit gaan kiezen om te doen, dat is al een goed vooruitzicht!

Dit gaat geen lang verhaal worden, ik ben moe, eindelijk klaar met inpakken, vele discussies met mijn lieve ouders verder over wat ik wel en niet mee moet nemen. Het was kortom een drukke dag maar ik ben er nu wel helemaal klaar voor! Over een half jaar ben ik terug...dus ik zal jullie dan allemaal weer zien! Het ga jullie goed, en dat hoop ik ook voor mezelf..

Zo snel ik een internet cafe vind ik Ghana zal ik een update geven...tot dan!

Groetjes,

Maarten

Reacties

Reacties

Frank, Edith & Zeger

Lieve Maarten, we hopen je vandaag nog even te strikken voor een kus! Als dat niet lukt bij deze dan toch een virtuele kus en knuffel!! Joepie, het avontuur gaat beginnen! We wensen je een geweldige ervaring! Veel liefs, famfez

Dyon

Yo gozaa goeie reis man!! gefeliciteerd met je diploma, super relaxxed! :D ik wens je veel plezier en sterkte toe, mocht je het nodig hebben!

lataah

Renato

Veel plezier man, en je weet 't..

vat geen cow boy ;)

Marlou & Eugene

Hoi lieve Maarten,
We hebben je niet meer gesproken voor je vertrek
Veel plezier, heb het goed, let goed op jezelf
Veel liefs x

Martien Thoonen

alereerst wil ik jau vanharte feliciteeren met dieploma ik het gewelig dat je dit gaat doen en wens je natuurlijk ook een fijne tijden toe en hoop det het alemaal lukt

Groetjes en een dikke kus van Martien

Rosanne

Mabbie!!
Wat goed van je examen, gefeliciteerd!!!
Hoop dat je een voorspoedige reis hebt gehad?
Ben benieuwd naar je avonturen....
Kus

Linda

Hey, gefeliciteerd met je eind examen: top man!!

en nu ben je dus al in Ghana, gaaf man!! dan ken ik nu iemand die in het Land der Negers is! (denk aan mij, ik denk aan jou :-P) Wens je heel veel geluk daar, en dat je maar als weer helemaal compleet terug mag komen. Je bent goed verzekerd of niet? ;-)

Ik ga je blog zeker bijhouden, erg nieuwsgierig naar wat je allemaal mee maakt!!

groetjes, Linda

Miriam Z

Goed joh, nog ff dat papiertje binnengehaald. Heel veel succes en als het goed is heb jij het komende half jaar lekker veel zon...

Leuk om mee te beleven, hou je goed!

suc6

Miriam (uit Lathum)

Knuffelbeer

Hee die Maarten,

Tof dat je dit avontuur aangaat. NIet alleen voor jezelf maar ook voor de minder bedeelden onder ons zullen we maar zeggen. Geef veel en ontvang met plezier en liefde. Je weet wel wat ik bedoel.

Houdoe roomie

Silke

Hej Maarten! Gelukkig nieuw jaar! Dat ook dit jaar je maar weer veel bijzondere dingen brengen mag en misschien ook wel wat duidelijkheid over wat je graag wil en wat niet.

liefs,
Silke

Martien Thoonen

op de eerste plaats nog een zalig nieuwjaar en tevens nog van hartegfiliciteert met je verjaardag dit is wel een dag te laat maar ze zegen beter te laat dan nooit.
Ik heb al je mails die ik van jou heb ontvangen bijna allemaal met al me plezier zitten lezen het zal wel een mooie ervaing zijn voor je en dat je het zo goet naar je
zin hebt is gelukig nu Maarten nog een paar weken kom je weer terug naar Nederland en dan hopen we elkaar natuurlijk ook weer vlug te zien Maarten ik wens je nog een paar fijne weken daar en hoppelijk tot snel.

Groetjes Martien Thoonen.

Esther Salomé

Spannend allemaal. Was raar om je stem te horen met kerst! Nog een gelukkig nieuwjaar en nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ben zo benieuwd als je in Maart terugkomt. By the way,je schrijft erg leuk,zit er altyd helemaal in,moet je wat mee doen! Op naar het volgende avontuur..........,knuf en kus van ons.xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!