Maarten.reismee.nl

Gearriveerd!

Lieve mensen,

Ik ben goed en wel aangekomen op mijn project in Ghana. Ik laat jullie even weten dat alles goed met me gaat! Ik ben nu met een Duitse medevrijwilliger boodschappen aan het doen, dus we gaan zo verder om gefrituurde rijst te halen!

Zaterdag zal ik terugkomen naar het internet cafe om jullie een uitgebreidt verhaal te schijven over alles wat ik heb meegemaakt..

Maargoed, ik ben er!

Allemaal lieve groetjes en veel plezier in het koude Nederland!

Obruni Maarten

Reacties

Reacties

Miriam

Hey, goed bericht!! Super dat je goed bent aangekomen. Zal wel ff wennen worden. Zorg goed voor jezelf!

greetz,

Miriam

Chantal

Hey! Fijn om te weten dit :) Kan niet wachten om meer te horen!
Geniet van alles,, ook van je gefrituurde rijst.

kus, Chantal

WOO

Obruni!
Leuk man, klinkt toppie. Blijf schrijven!
Groetjes
Wouter

Linda

Je bent iig al veilig aan gekomen!! super!!
(waren al verhalen in het nieuws over neergestorte vliegtuigjes maar daar zat jij gelukkig niet in!!)
geniet er van en hou ons op de hoogte, ik houd je in de gaten :-P

Joost

Goed nieuws! Ben benieuwd naar de rest.
Koud gearriveerd en nu al aan de boodschappen, je laat er geen gras over groeien. Mand op je hoofd?
´Obruni´, zullen we de fam maar omdopen?
hoihoi

elise

YOO:D
fijn te horen dat je nog leeft:P had je nog een sms gestuurd of je er al was, maar je zal wel geen bereik hebben daar.
Enne.. gefrituurde RIJST???? oke, daar kan ik me dus niets bij voorstellen haha
nou have fun daar!!
groetjes
xxx ees

Silke

hej!

Mooi dat je er bent. Ben echt heel benieuwd hoe alle eerste indrukken zijn. Blijf schrijven!

grtz uit een idd heel koud en regenachtig Rotterdam:P

Silke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!